SIFI CJ LOGISTIC S.A.

București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U11

J40/13896/2014

CUI RO 201624

 

CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE

din data de 26.11.2024

 al SIFI CJ LOGISTIC S.A.

 

Consiliul de Administrație al SIFI CJ LOGISTIC S.A., societate cu sediul în București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, subsol, camera U11, cu un capital social subscris și vărsat de 2.464.332,5 lei, înregistrată la O.R.C. sub nr. J40/13896/2014, având CUI RO 201624 (denumită, pe mai departe, „Societatea”), în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 31/1990 Republicată cu modificările și completările ulterioare, ale Legii nr. 297/2004 și Legii nr. 24/2017, Regulamentele ASF/CNVM și cu dispozițiile actului constitutiv,

 

CONVOACĂ

 

Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor în data de 30.12.2024, ora 08:00, la adresa din Bucureşti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48. La adunare sunt îndreptăţiţi să participe şi să voteze doar acţionarii înregistraţi în Registrul Acţionarilor, ţinut de Depozitarul Central S.A. Bucureşti, la sfârşitul zilei de 19.12.2024, stabilită ca dată de referinţă. În cazul neîndeplinirii condiţiilor de validitate, a doua convocare a Adunării Generale Extraordinare a Acţionarilor se stabileşte pentru data de 31.12.2024, ora 08:00, cu aceeaşi ordine de zi şi la aceeaşi adresă.

 

Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor va avea următoarea ordine de zi:

 

  1. Aprobarea ratificării Antecontractului de vânzare autentificat sub nr. 4091 din data de 20.11.2024 semnat de SIFI CJ LOGISTIC S.A. cu HEXAGON LOGISTICS S.R.L. având ca obiect terenul situat în jud. Cluj, Cluj-Napoca, str. Cantonului nr. 30, împreună cu toate construcțiile existente pe acest teren și activele conexe aferente și implicit aprobarea ratificării hotărârii Consiliului de Administrație care a aprobat încheierea acestui antecontract.
  2. Aprobarea înstrăinării terenului situat în jud. Cluj, Cluj-Napoca, str. Cantonului nr. 30, împreună cu toate construcțiile existente pe acest teren și activele conexe aferente și implicit aprobarea încheierii contractului de vânzare-cumpărare de către SIFI CJ LOGISTIC S.A. în calitate de Vânzător și HEXAGON LOGISTICS S.R.L. în calitate de Cumpărător în baza Antecontractului de vânzare autentificat sub nr. 4091 din data de 20.11.2024.
  3. Aprobarea mandatării Directorului General al Societății și/sau Președintelui Consiliului de Administrație, cu posibilitatea de substituire, să ia toate măsurile necesare, să semneze orice document și să îndeplinească orice procedură sau formalități care sunt necesare în vederea realizării operațiunii de înstrăinare a terenului situat în jud. Cluj, Cluj-Napoca, str. Cantonului nr. 30, împreună cu toate construcțiile existente pe acest teren și activele conexe aferente, inclusiv, dar fără a se limita la, semnarea contractului de vânzare-cumpărare aprobat la punctul/hotărârea 2 de mai sus.
  4. Aprobarea datei de: (i) 30.01.2025 ca dată de înregistrare şi (ii) 29.01.2025 ca ex-data în conformitate cu prevederile art. 87 alin. (1) din Legea nr. 24/2017.
  5. Aprobarea împuternicirii Preşedintelui Consiliului de Administrație de a semna hotărârile AGEA adoptate.
  6. Aprobarea mandatării Preşedintelui Consiliului de Administrație, cu posibilitatea de susbstituire, pentru efectuarea demersurilor necesare în vederea publicării şi înregistrării hotărârilor AGEA la ORC, Monitorul Oficial, etc.

 

Unul sau mai mulți acționari reprezentând individual sau împreună cel puțin 5% din capitalul social are/au dreptul (i) de a solicita Consiliului de Administrație al Societății introducerea de puncte pe ordinea de zi a adunării generale, în termen de cel mult 15 zile de la data publicării convocării, respectiv cel târziu până la dată de 13.12.2024, ora 16.00 inclusiv, cu condiția ca fiecare punct să fie însoțit de o justificare sau de un proiect de hotărâre propus spre adoptare de adunarea generală și/sau (ii) de a prezenta proiecte de hotărâre pentru punctele incluse sau propuse spre a fi incluse pe ordinea de zi a adunării generale, în termen de cel mult 15 zile de la data publicării convocării, respectiv cel târziu până la data de 13.12.2024, ora 16.00 inclusiv, cu respectarea următoarelor condiții:

  1. În cazul acționarilor persoane fizice solicitările trebuie să fie însoțite de o copie a actului de identitate și de extrasul de cont din care rezultă calitatea de acționar și numărul de acțiuni deținute, emis de Depozitarul Central S.A.;
  2. În cazul acționarilor persoane juridice, solicitările trebuie să fie însoțite de:
  1. Să fie transmise și înregistrate la sediul social al Societății din București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, prin mijloace electronice la adresa de email office@sif-imobiliare.ro, însoțite de semnătură electronică extinsă, sau prin orice formă de curierat, cu confirmare de primire, până cel târziu la data de 13.12.2024, ora 16:00, în original, semnate și, după caz, ștampilate de către acționari sau reprezentanții legali ai acestora.

 

Fiecare acționar are dreptul să adreseze întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale până la data de 28.12.2024 ora 16.00, prin transmiterea acestora la adresa de email office@sif-imobiliare.ro sau prin poștă la adresa sediului social al Societății din București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, menționând pe plic PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACŢIONARILOR SIFI CJ LOGISTIC S.A. DIN DATA DE 30.12.2024 (31.12.2024). Cerințele prevăzute mai sus pentru dovedirea calității de acționar, respectiv a calității de reprezentant legal a acționarilor care solicită introducerea unor puncte suplimentare pe ordinea de zi a AGEA se aplică în mod corespunzător și acționarilor care adresează întrebări privind punctele de pe ordinea de zi a adunării generale. Societatea va răspunde acestora în cadrul ședinței Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor și pe pagina de internet a societății: www.comatcluj.ro.

 

Documentele și proiectele de hotărâri ale AGEA referitoare la problemele incluse pe ordinea de zi se pot consulta pe site-ul societății www.comatcluj.ro și/sau la adresa sediului social al Societății din București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, începând cu data de 28.11.2024, în zilele lucrătoare între orele 10.00 – 14.00.

 

Acționarii își pot exercita dreptul de vot direct, prin reprezentant sau prin corespondență.

Accesul acționarilor îndreptățiți să participe la adunarea generală a acționarilor este permis prin

simpla probă a identității acestora, făcută în cazul acționarilor persoane fizice cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice și al acționarilor persoane fizice reprezentate, sau în cazul persoanelor juridice și al acționarilor reprezentați, cu împuternicirea dată persoanei fizice care le reprezintă.

În cazul acționarilor persoane juridice sau a entităților fără personalitate juridică, calitatea de reprezentant legal se constată în baza listei acționarilor de la data de referință, primită de la Depozitarul Central. În cazul în care registrul acționarilor la data de referință nu conține date referitoare la calitatea de reprezentant legal, această calitate se dovedește cu un certificat constatator eliberat de registrul comerțului, prezentat în original sau copie conformă cu originalul, sau orice alt document, în original sau în copie conformă cu originalul, emis de către o autoritate competentă din statul în care acționarul este înmatriculat legal, care atestă calitatea de reprezentant legal.

Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal al acționarului persoană juridică vor fi

emise cu cel mult 3 luni înainte de data publicării convocatorului adunării generale a acționarilor. Documentele care atestă calitatea de reprezentant legal întocmite într-o limbă străină, alta decât limba engleză, vor fi însoțite de o traducere, realizată de un traducător autorizat, în limba română sau engleză.

Acționarii care nu au capacitate de exercițiu precum și persoanele juridice pot fi reprezentați prin reprezentanții lor legali, care la rândul lor pot da împuternicire altor persoane.

 

Acţionarii înregistraţi la data de referinţă pot participa şi vota la adunarea generală direct sau pot fi reprezentaţi şi prin alte persoane decât acţionarii, pe baza de împuternicire specială sau generală.  Acţionarul poate acorda o împuternicire valabilă pentru o perioadă care nu va depăşi 3 ani, permiţând reprezentantului său a vota în toate aspectele aflate în dezbaterea adunărilor generale ale acţionarilor a uneia sau mai multor societăţi identificate în împuternicire, inclusiv în ceea ce priveşte acte de dispoziţie, cu condiţia ca împuternicirea să fie acordată de către acţionar, în calitate de client, unui intermediar conform art. 2 alin. 1 pct. 20 din Legea nr. 24/2017 privind emitenţii de instrumente financiare şi operaţiuni de piaţă sau unui avocat.

Împuternicirile, înainte de prima lor utilizare, se depun în copie, la adresa sediului social al Societății  din Bucureşti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 cu 48 de ore înainte de Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor, respectiv până la data de 28.12.2024, ora 08:00, cuprinzând menţiunea conformității cu originalul sub semnătura reprezentantului. Copii certificate ale împuternicirilor sunt reținute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal al adunării generale.

Formularele de împuternicire specială se pot obține de la sediul social al Societății din Bucureşti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 începând cu data de 28.11.2024, în zilele lucrătoare între orele 10.00 – 14.00 sau se pot descărca de pe site-ul societatii www.comatcluj.ro şi se depun la adresa sediului social al Societății din Bucureşti, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, spre înregistrare cel mai târziu cu 48 de ore înainte de ședința Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, respectiv până la data de 28.12.2024, ora 08:00 pentru Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor.

Procurile speciale depuse după expirarea termenului sus menţionat precum şi cele care nu îndeplinesc condiţiile legale, conduc la pierderea exercițiului dreptului de vot în adunare.

 

Acţionarii înregistraţi la data de referinţă au posibilitatea de a vota prin corespondenţă, înainte de adunarea generală, prin utilizarea formularului de vot prin corespondenţă.

În cazul votului prin corespondență, formularul de vot completat şi semnat, însoţit de copia actului de identitate (buletin, carte de identitate în cazul persoanelor fizice, respectiv certificat de înregistrare în cazul persoanelor juridice) sub semnătura olografă a titularului actului, pot fi transmise la adresa sediului social al Societății din București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, în plic închis cu mențiunea PENTRU ADUNAREA GENERALĂ EXTRAORDINARĂ A ACŢIONARILOR SIFI CJ LOGISTIC S.A. DIN DATA DE 30.12.2024 (31.12.2024), spre înregistrare cel mai târziu cu 48 de ore înainte de ședința Adunării Generale Extraordinare a Acționarilor, respectiv până la data de 28.12.2024 ora 08:00.

 

Formularul de vot poate fi obținut începând cu data de 28.11.2024, în zilele lucrătoare între orele 10.00 – 14.00 de la adresa sediului social al Societății din București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48 sau de pe site-ul societății www.comatcluj.ro.

 

Informații suplimentare se pot obține la adresa de email office@sif-imobiliare.ro și la adresa sediului social al Societății din București, sector 2, str. Serghei Vasilievici Rahmaninov nr. 46-48, de luni până vineri între orele 10.00 – 14.00, începând cu data de 28.11.2024.

 

Consiliul de Administrație

Președinte – Administrare Imobiliare S.A.

prin reprezentant permanent

Țic-Chiliment Valentin

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *